Dzień dobry 👦👧
Dzisiaj:
– wypowiesz się na temat wysłuchanego tekstu i przeczytasz wskazany tekst
– nauczysz się rozpoznawać, nazywać i pisać litery b, B
– poćwiczysz pisownię imion zgodnie z poznaną zasadą
– dokonasz obliczeń w zakresie 7
– zastosujesz poznane symbole w zapisie obliczeń
– dowiesz się, czym jest programowanie, poćwiczysz je i poznasz aplikacje do programowania.
Edukacja polonistyczna
1. Wysłuchanie nagrania, rozmowa na temat zdjęć. Gromadzenie słownictwa wokół tematu "deszcz" - co kojarzy się z deszczem, różne rodzaje deszczu, co robi deszcz. Określanie nastroju, co robimy podczas jesiennej pluchy. Wyjaśnienie znaczenia zwrotu "pogoda pod psem" (brzydka, np deszczowa pogoda).
2. Praca z podręcznikiem cz.2 s.4-5
Czytanie tekstu z podręcznika.
• Dzieci podczas czytania/słuchania zwracają uwagę na osoby występujące w tekście i ich rozmowę (kto co mówi).
• Analiza tekstu kierowana pytaniami nauczyciela, np. Kto jest bohaterem opowiadania? Co robią
Bajka, Beatka, Bartek i tata? Dlaczego budują budę? Czy Bajka chce zamieszkać w nowym
domu? Jaki pomysł mają na niego dzieci? Kto mówi: Dobra robota, a zaraz potem martwi się:
Daremna robota? Do czego zachęca Bartek swojego psa?
• Po co Bajce nowy dom? – omawianie potrzeb zwierząt domowych i sposobów ich zaspokajania
przez ludzi, zwrócenie uwagi na psychiczne potrzeby oswojonych zwierząt, np. psa (m.in.
ulubione potrawy, miejsca, spacery i zabawy z opiekunem, potrzeba spokoju, bezpieczeństwa).
3. Wprowadzenie liter b, B (buty, Bartek)
- Pokaz pisania litery b,B
- Praca z ćwiczeniami s.4-5
Wzór pisma dla ćw.2,3.
Dla chętnych - genial.ly
Edukacja matematyczna
1. Praca z podręcznikiem cz.2 s.75.
1. Praca z ćwiczeniami s.60-61
- Strony internetowe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz