Dzień dobry🐭🐰🐱🐶🐹
Dzisiaj:
– wypowiesz się na temat wysłuchanego tekstu, własnej wiedzy i doświadczeń
– poznasz, nazwiesz i nauczysz się pisać litery ł, Ł w izolacji, w sylabach i wyrazach
– poćwiczysz dodawanie kilku liczb w zakresie 9
– dopełnisz podane liczby do 9 i uzupełnisz działania z okienkami
– poznasz i utrwalisz sobie funkcje programu graficznego Paint
Edukacja polonistyczna
1. Rozwiązywanie zagadek:
- Głośno szczeka, gryzie kości i merdaniem wita gości.
- Nie zabiera głosu wcale, za to pływa doskonale.
- Nosi piórka kolorowe, czasem czubek stroi głowę.
- Swój domek nosi na grzbiecie, choć to nie ślimak. Już wiecie?
- Lubi mleko, goni motek, bo to przecież jest nasz…
2. Wypowiedzi dzieci na temat ich zwierząt.
3. Praca z podręcznikiem s. 30-31.
• Głośne czytanie przez nauczyciela tekstu o Łucji i Łatku.
• Sprawdzenie zrozumienia tekstu – udzielanie odpowiedzi na pytania, np. Jakie zwierzęta miały dzieci? Od kogo Łucja dostała psa? Jak wyglądał Łatek? Dlaczego piesek nie mógł zostać w domu Łucji? Kto pomógł dziewczynce? Jakim psem okazał się Łatek?
• Ćwiczenia słuchowe przygotowujące do wprowadzenia liter ł, Ł – wyszukiwanie na ilustracjach przedmiotów, w których nazwach jest głoska ł w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; analiza i synteza głoskowa i sylabowa tych wyrazów.
4. Praca z ćwiczeniami s.36-37
Pokaz pisania liter Ł, ł
Dla chętnych:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz