Dzisiaj:
– wypowiesz się na temat tekstu i doświadczeń związanych z cyrkiem
– przeczytasz tekst z podziałem na role
– poznasz, nazwiesz i piszesz litery c, C
– powtórzysz kolejność dni tygodnia i rozwiążesz kilka ćwiczeń związanych z tym
– wytniesz domino geometryczne i będziesz je układać
Jako wprowadzenie obejrzyj fragment przedstawienia cyrkowego.
Edukacja polonistyczna
1. Praca z podręcznikiem s.20-21
- Omawianie ilustracji w podręczniku – opowiadanie o sytuacjach na nich przedstawionych,
zestawianie obu ilustracji na zasadzie Co się działo najpierw, a co było potem?
- Czytanie tekstu przez nauczyciela. Rozmowa sprawdzająca rozumienie
tekstu kierowana pytaniami, np. Kto i dokąd się wybrał? Co najpierw musiała zrobić
rodzina? Co o cenie biletów myśleli mama i tata? Co widziały dzieci w cyrku, co je zaciekawiło?
O jakiej zmianie związanej z cyrkiem wspomina autor tekstu?
- Czytanie tekstu z podziałem na role.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz